Παρασκευή 29 Ιουνίου 2007

Ζητώ υιοθεσία

Βρέθηκα στο άλσος Συγγρού με τραυματισμένο το πρόσθιο δεξιό άκρο μου. Προσκομίστηκα στο Κτηνιατρικό Κέντρο Ιλισίων όπου διαπιστώθηκε ότι είχε εξαρθρωθεί ο δεξιός αγκώνας μου. Το εξάρθρημα ανατάχθηκε και τοποθετήθηκε νάρθηκας.

Σε 2 εβδομάδες ο νάρθηκας θα αφαιρεθεί. Για ένα μήνα δεν θα πρέπει να τρέχω ούτε να κουράζω το πόδι μου.

Φιλοξενούμαι προσωρινά από τους φιλόζωους που με πήγαν στον κτηνίατρο. Είμαι 1,5 έτους, ήσυχος και κουνάω σε όλους την ουρά μου.
Προσθοπίσθια ακτινογραφία αγκώνα σκύλου: προς τα έξω εξάρθρημαΠροσθοπίσθια ακτινογραφία αγκώνα σκύλου μετά τη συντηρητική ανάταξη εξαρθρήματοςΟ σκύλος με αντιλειξικό περιλαίμιο και επίδεσμο στο πρόσθιο άκροΟ σκύλος με αντιλειξικό περιλαίμιο και επίδεσμο στο πρόσθιο άκρο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου